» » » Ірпінська ОДПІ: Робота зі зверненнями громадян

Ірпінська ОДПІ: Робота зі зверненнями громадян

Серед першочергових завдань, що стоять сьогодні перед органами державної податкової служби - розгляд звернень громадян.
Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв'язок органів ДПС з громадськістю.

Основним ключовим завданням сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень громадян є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та задоволення їх законних прав та інтересів, формування ідеології добровільної сплати податків, зняття соціальної напруги та упередження конфліктних ситуацій в суспільстві.

Протягом І півріччя 2011 року до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції надійшло 16 письмових звернень громадян. Характер питань стосується податку на доходи фізичних осіб та перевірки квартироздавачів, тощо.
Відповіді на питання, порушенні у зверненнях громадян, надані своєчасно та кваліфіковано. Порядок подання та розгляду звернень громадян постійно висвітлюється в засобах масової інформації, доводиться до відома платників під час проведення семінарів та круглих столів, зустрічей на підприємствах та при проведенні сеансів телефонного зв'язку "гаряча лінія".

Сподіваємось, що наша робота і в подальшому буде допомагати громадянам реалізовувати своє право на звернення.
З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення в податковій інспекції діє приймальня громадян.
З початку року керівництвом Ірпінської ОДПІ інспекції проведено 14 особистих прийомів громадян по питаннях, які в основному стосувались податку з доходів від підприємницької діяльності, податку на додану вартість, податку на прибуток та реструктуризації податкового боргу, тощо. З урахуванням цих звернень визначаються приорітетні напрями по роз'ясненню податкового законодавства.

Особистий прийом, посадовими особами Ірпінськой об'єднаної державної податкової інспекції, здійснюється відповідно до графіку прийому громадян. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді в приміщенні інспекції та на веб-сайті ДПА в Київській області. Попередній запис проводиться безпосередньо в приймальні громадян або по телефону 56-6-56 не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому.
Сектор масово-роз`яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар