» » » Зверненням громадян – особлива увага

Зверненням громадян – особлива увага

Одним з найважливіших напрямків роботи органів державної податкової служби України є забезпечення реалізації права громадян України на участь в управлінні державними та громадськими справами, що здійснюється шляхом об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства України з питань регулювання роботи органів державної влади і місцевого самоврядування зі зверненнями громадян. У Ірпінській ОДПІ розгляду звернень громадян також приділяється особлива увага. Звертаючись до податкових органів громадяни виказують високий рівень довіри до податкової служби.

З початку поточного року до Ірпінській ОДПІ надійшло 15 письмових звернень громадян Тематика цих звернень стосується питань, пов’язаних з порушенням податкового законодавства під час здійснення підприємницької діяльності представниками малого та середнього бізнесу, а також громадянами, що в свою чергу призводить до ухилення від сплати податків та створює несприятливі умови для економічного розвитку регіону та держави в цілому. Всі звернення розглянуті всебічно та об’єктивно у терміни, встановлені законодавством.

Також звернення громадян розглядаються через громадську приймальню під час здійснення особистого прийому громадян посадовими особами Ірпінської ОДПІ згідно затвердженого графіку. Протягом січня – квітня 2011 року до посадових осіб на особистий прийом звернулось 9 громадян різного соціального стану, у яких виникли питання щодо правильності застосування податкової соціальної пільги до їх нарахованого місячного доходу громадянам різної категорії та сплати податку на доходи фізичних осіб; особливості переходу зі спрощеної системи оподаткування обліку та звітності та реєстрація платником податку на додану вартість, тощо. Під час особистого прийому громадянам надані усні роз’яснення з поставлених питань згідно діючого податкового законодавства.

Серед найважливіших завдань податкових органів є питання своєчасного реагування на проблемні питання, які порушуються громадянами, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на дії працівників органів ДПС України. Працівниками державної податкової служби постійно проводяться заходи, спрямовані на удосконалення роботи із зверненнями громадян, що є запорукою відкритості та прозорості служби.
Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ 
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.