» » Точка зору: Мир Вашому дому!

Точка зору: Мир Вашому дому!

МИР ВАШОМУ ДОМУ!

Сусідські війни – ось що на думку заступника головного редактора Київської обласної газети «Межа» Вячеслава Ковтуна заважає українцям згуртуватися в кризовий час і подолати нині масове відчуття «що краще не буде».

РЕФОРМАТОРСТВО

Тільки німий та неграмотний політик ще не сказав, чи не написав в Україні про реформу чогось. Далекі від реалій комунального господарства міністри реформують ЖКГ, через роздроблення обслуговуючих організацій, а ми це відчуваємо на ледве підйомних тарифах на послуги. Тяжко надурити лише тих, хто сам добре і відповідально працює на своєму робочому місці. Тих, хто розуміє принципи роботи житлово-комунального сервісу. Можна придумати аргументи, щоб реформувати і перебудовувати безконечно все і нібито для всіх, але це добре, коли вартість лягає на плечі сторонніх. Але кому відомо, щоб хтось тепер взяв на себе чужі проблеми? Будь-які майбутні чужі наміри поліпшення нашого життя чомусь завжди лягають лише на наші плечі.
Тому, в альтернативу пустозмістовному реформаторству має бути політика поліпшення, викладена в низці принципів.

ПРИНЦИП ПОМІРНОСТІ

Ціна послуги як у сусідів (Державні ЖКХ)– якість вище.

ПРИНЦИП ЛЕГАЛЬНОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ

Підприємство ЖКХ повинно відповідати розвиненим формам підприємства в Україні, в відповідності до законодавства відбувається нарахування, збір коштів, контроль. З цієї точки зору ОСББ в Україні більше походить на суспільну не господарчу організацію, що не має власних обігових коштів та мотиву та заохочення для працівників.

ПРИНЦИП ЗГУРТОВАНОСТІ

Вартість послуг зменшується при наданні послуг більшій кількості будинків. Тому, відповідна послуга має надаватися підприємствами, що мають найбільш відповідну згуртованість та професійність в своїй сфері.

ПРИНЦИП НЕВТРУЧАННЯ

Більшість проблем в сфері ЖКГ з негативними наслідками відбувається, через некомпетентне втручання в побудовані згідно ТУ мережі, неякісний «ремонт», безвідповідальну «оптимізацію», непрофесійний чи індивідуальний підхід до розв’язання тих чи інших локальних проблем. Зважений підхід полягає в своєчасній інформаційній підтримці мешканців будинку – забезпеченні спеціалістами відповідного фаху з відповідного сектору будинкового господарства.

ЗАБОРГОВАНІСТЬ – ВОРОГ ПОРОЗУМІННЯ

Будь яка послуга має свою вартість. В нашому регіоні зберігається єдина вартість на водопостачання та водостоки (КП «Ірпіньводоканал»), електропостачання (ЗАО «А.Є.С. Київобленерго»), обслуговування ліфтів, кабельне телебачення. Справедливо і корисно, коли підприємство ЖКГ не зацікавлене в підвищенні цих тарифів, не має своїх послуг, а займається лише збором коштів з мешканців будинку і своєчасно розраховується за надані послуги, слідкує за якістю, протоколює недоліки та скарги. Відсутність будь-якої оплати від мешканця будинку на протязі тривалого часу робить його не суспільно придатним, бо за нього мають нести матеріальну відповідальність треті особи (підприємство, інші мешканці). Багатоквартирний будинок – це суспільство, яке має виконувати існуючі суспільні процедури.

ЯКИЙ ВИБІР: БОРОТЬБА З МИНУЛИМ ЧИ ПРАЦЯ НА МАЙБУТНЄ?

Сьогодні вже важко пригадати скільки спільних перешкод подолано і якщо з своєї позиції спробувати розібратися як ми йшли до сьогодення – можна знайти масу недоліків, придумати «кращий шлях». Але що може дати боротьба за кращий шлях, який вже більш менш успішно пройдено? Чи не в цьому полягає наша помилка – ми намагаємося боротися з минулим, підбурюємо вчорашні емоції… втрачаючи час сьогодні?
Ми маємо дотримуватися принципів, та відповідальності, нехай вчорашні емоції допомагають нам сьогодні більш ретельно і професійно визначити напрямки поліпшення послуг ЖКГ, відновити послуги з яких припинено надання послуги, через заборгованість.
Віталій Іщенко, регіональний кореспондент обласної газети «Межа» спеціально для 
  0
Коментарів: 0
Додати коментар