» » » Стан розгляду звернень громадян Ірпінської ОДПІ за ІІ квартал 2009 року

Стан розгляду звернень громадян Ірпінської ОДПІ за ІІ квартал 2009 року

Робота із зверненнями громадян - важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв"язок з громадськістю. На сьогодні основне завдання - забезпечити кваліфікований, неупереджений, об"єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволеня законних вимог заявника. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об"єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників посадовими особами Ірпінської ОДПІ відповідно до графіку проводиться особистий прийом громадян в Громадських приймальнях.

Проведений аналіз роботи Громадської приймальні при Ірпінськой ОДПІ за ІІ квартал 2009 року свідчить що на особистий прийом до посадових осіб звернулося 22 громадянина. З них 5-ть - СГД-фізичні особи (приватні підприємці), 16-представників юридичної особи, 1 громадянин. Всі заяви громадян розглянуті в установлений термін. Кількість звернень громадян на особисті прийоми до посадових осіб Ірпінськой ОДПІ значно зменшилася. Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті, покращенням массово - роз"яснювальної роботи серед платників.
Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувались питання з податку на додану вартість, податку з доходів фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, податку з власників транспортних засобів, тощо.

Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися по податкової інспекції. За аналізуємий період до Ірпінської ОДПІ надійшло 7 письмових звернень від громадян, що менше порівняно з аналогічним періодом минулого року на 2 звернення. Зменшення письмових звернень громадян свідчить про підвищення якості проведених заходів щодо організації роботи з платниками податків по роз"ясненню податкового законодавства, покращенням масово-роз"яснювальної роботи серед платників податків, збільшеням кількості семінарів, зустрічей у трудових колективах, які проводяться керівництвом Ірпінськой ОДПІ.


Сектор масово-роз’яснювальної роботи
та звернень громадян
Ірпінської ОДПІ
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар