» » » Бучанські маршрутки: питання безпеки та комфорту

Бучанські маршрутки: питання безпеки та комфорту

Днями в міській раді відбулася нарада присвячена питанню техногенних аварій та ситуацій, яку проводив заступник Бучанського міського голови Юрій Хоменко. Одне з проблемних питань – безпека руху транспортних засобів біля Тарного заводу в мікрорайоні Лісова Буча.

На цій ділянці дороги дуже вузький проїзд і два автомобіля не мають змоги нормально розминутися. Цим же шляхом курсують маршрутні мікроавтобуси з пасажирами, то ж ситуація вимагає негайного вирішення. Наш співбесідник голова правління ТОВ Ірпінського АТП 13250 Олег Сотніков.

- Олег Леонідович, то що ж вирішили робити?
- Ми повинні знайти можливість розширити цю ділянку дороги. Але ситуація, у першу чергу, ускладнюється розташуванням біля дороги зелених насаджень. Маємо робити вибір – дерева чи безпека руху. Особливо, враховуючи перспективи розвитку сфери пасажирських перевезень. Наразі новий маршрут 18-Д, користується неабияким попитом як у мешканців Бучі, так й Ірпеня. Сьогодні це мікроавтобуси, які не мають змоги розминутися, а завтра на маршрут вийдуть великі автобуси, які взагалі на тій ділянці не проїдуть.
Спроби віднайти можливість альтернативного прокладення маршруту були, але без результату. Єдиний вихід – облаштування й розширення аварійно-небезпечного вузького проїзду. Таким чином ми звертаємо увагу громадськості на цю проблему, просимо з розумінням поставитися до проблеми власників земельних ділянок, які підходять до дороги. Проблема дійсно серйозна і її вирішення піде на користь, в першу чергу, територіальній громаді.

- Дуже часто люди скаржаться на незручності. Наприклад на маленькі за розмірами автобуси або що доводиться довго чекати маршрутки у часи пік (на маршруті має бути вісім машин, а їх – чотири).
- Скажімо так – чотири бути не може. В разі поломки – можливо сім. Може бути таке, що дві машини відсутні, але щоб лише половина працювала – це неможливо. Отже, й розриву у русі на півгодини, тим більше в часи пік, теж бути не може. Адже найкраща рентабельність – саме в часи пік. Вдень пасажиропотік зменшується, тому великих перерв вранці й наприкінці робочого дня ми не можемо собі дозволити. І якщо, навіть, не брати до уваги зручність пасажирів, то невже хтось думає, що ми будемо шкодити собі?

- Багатьох людей цікавить причина відсутності квитків у маршрутках.
- Справа у тому, що на підприємствах, які сплачують податки на загальних підставах, передбачені квитково-касові книги, тому вони зобов`язані кожному пасажиру видати квиток. В іншому випадку маємо законодавчі протиріччя. Підприємець на єдиному податку, за Законом „Про автомобільний транспорт”, зобов`язаний видавати квитки, а згідно Постанови „Про спрощення системи оподаткування”, це не передбачено. Через те, в разі, якщо пасажир просить квиток, він його має отримати.

- Культура поведінки водіїв вже досить довго є актуальною темою..
- Проблема існує, ми знаємо про це і прикладаємо максимум зусиль для її подолання. Дійсно серед водіїв є люди більш емоційні та знервовані. Робота кожного з них – це відповідальність за безпеку перевезення пасажирів. Проблеми виникають тоді, коли починаються розмови у салоні, наприклад, про оплату проїзду… За великим рахунком, водій має триматися за кермо й слідкувати за дорогою, а не обговорювати з пасажирами оплату за проїзд.

- Як інтенсивно проходить оновлення автопарку новими машинами?
- Процес оновлення автопарку на кожному підприємстві, що працює у сфері пасажирських перевезень, триває постійно й безперервно. Пасажири, які постійно користуються нашими послугами не можуть цього не помічати. За підрахунками наших спеціалістів, підприємство витрачає на оновлення рухомого складу близько 600 тисяч євро на рік.

- Думаю всім цікаво було б почути ваші коментарі щодо останнього подорожчання проїзду.
- Тарифи на міських маршрутах узгоджуються з міською владою, на приміських – з обласною державною адміністрацією. Що стосується підвищення тарифів, то ще півтора року тому Асоціація перевізників Київської області подавала звернення із розрахунками до Київської облдержадміністрації, але відповіді немає й до сьогодні. Однак різке підвищення цін на паливно-мастильні матеріали, яке почалося влітку і триває до цього часу, а також зважаючи ще на ряд причин, ми були змушені, на жаль, підвищити тарифи.
Будемо говорити мовою цифр. Газ пропан-бутан коштував 1л –1.8 грн., зараз – 3.1грн.; бензин А-80 коштував 1л. – 2.2 грн., зараз – 4.65 грн. До того ж, щоквартально на 10-15% дорожчає гума для коліс, щопівроку на 10-12% – запчастини. Якщо говорити про державну підтримку, то передбачені державою субвенції ми не отримуємо вже чотири місяці. Мусили також реагувати і на підвищення тарифів інших перевізників, маршрути, яких проходять Ковельською трасою. Адже, коли вони підняли тарифи, навантаження на наші автобуси різко підвищилося.
Втім, зауважу, що ціна на паливно-мастильні матеріали зросла вдвічі (вартість перевезення на 80% залежить від цього), а наші тарифи були збільшені лише на 25-30%. До речі, внутрішніх міських перевезень підвищення тарифу не торкнулося. І щоб бути до кінця справедливим у місті Біла Церква, в деяких містах Західної України, в Криму підвищення відбулося в два рази, у Києві, з грудня цього року, – у півтора рази..

Вів розмову
Сергій Куліда
газета: №47 "Бучанські новини" від 30 листопада 2007р.
  0
Коментарів: 3
Додати коментар
Mikhail

OFFline

  • Mikhail (8)
  • Місцевий
  • 30 листопада 2007 18:12
Я бы задал вопрос, разрешено ли перевозить людей в транспортных средствах с одноконтурными тормозами (Газель). На сколько мне изветстно то нет.


0
Linx

OFFline

  • Linx (3)
  • Місцевий
  • 11 грудня 2007 12:00
пару месяцев назад Сотников говорил: "Ні, на даний момент ми не плануємо підвищувати плату за проїзд".
http://www.bucha.com.ua/2007/08/23/m_taxi.html

Теперь, оказывается "ще півтора року тому Асоціація перевізників Київської області подавала звернення із розрахунками до Київської облдержадміністрації". Может хватит все время врать???

Кстати, где это в Киеве подорожал проезд? И не кажется ли Вам, что проезд по городу на автобусе маршруте общей длиной до 3км за 1 гривну, это совсем перебор.
Да за гривну можно через весь Киев туда и обратно проехать.
И это сидя, а не стоя раком на последней ступеньке.

0
Kvinka

OFFline

  • Kvinka (2)
  • Місцевий
  • 13 грудня 2007 18:39
Культура поведінки водіїв вже досить довго є актуальною темою..
- Проблема існує, ми знаємо про це і прикладаємо максимум зусиль для її подолання. Дійсно серед водіїв є люди більш емоційні та знервовані. Робота кожного з них – це відповідальність за безпеку перевезення пасажирів. Проблеми виникають тоді, коли починаються розмови у салоні, наприклад, про оплату проїзду… За великим рахунком, водій має триматися за кермо й слідкувати за дорогою, а не обговорювати з пасажирами оплату за проїзд.

у меня слов нет, чесслово... Водилы такое исполняют за рулем, что им людей никак нельзя перевозить, а на замечания типа " перстаньте, плз, говорить по мобиле и возьмитесь руками ( а не локтем) за руль" начинают, мягко говря огрызаться. И подвыпившие были за рулем и всякие. Неужели ни администрация , ни самим водителям нельзя понять, что жизнь людей едущих в автобусе,значительно важенее, чем настроение водителя. А если он нервный, то отправьте человека в оплачиваемый отпуск.

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.