» » » Укрзалізниця застосовує нові технології для підвищення безпеки перевезень

Укрзалізниця застосовує нові технології для підвищення безпеки перевезень

Укрзалізниця застосовує нові технології задля підвищення безпеки перевезень пасажирів та вантажів, а також здійснює постійний ремонт інфраструктури та закупівлю нового рухомого складу. Так, планом на 2007 рік, порівняно з минулим роком, передбачено збільшення в два рази обсягів робіт, спрямованих на модернізацію колій Крім того, у 25 разів збільшено план з закупівлі вантажних вагонів, у 2,7 рази — план з закупівлі локомотивів, у 3,7 рази більше планується купити пасажирських вагонів.

На сьогоднішній день при проведенні ремонтно-колійних робіт, а також для постійного забезпечення в належному стані колійної техніки залізничники використовують високоефективну колійну техніку, що значно покращує якість виконання робіт та дозволяє збільшити «міжремонтні» строки. Так, при проведенні модернізації колійного господарства використовуються новітні технології, зокрема, такі, що дозволяють зменшити кількість деталей, які можуть бути вилучені з колії сторонніми особами.

Крім того, у напрямках руху швидкісних потягів усі переїзди переведені в категорію "з черговим працівником", які завчасно перед курсуванням потягу закривають додаткові шлагбауми, що перекривають всю ширину проїжджої частини автодороги. Ще одне ноу-хау залізничників — система відеонагляду за рухом автотранспорту, які вже встановлені на декількох переїздах.

Сьогодні на Придніпровській і Одеській залізницях вже впроваджена Автоматична система управління експлуатації і ремонту пасажирських вагонів, яка дозволяє в режимі оn-line контролювати пробіг кожного вагона. З її допомогою можна відстежити дотримання міжремонтних термінів і планувати ремонт вагонів на наступний період. Крім того, для підвищення рівня безпеки залізничних перевезень широко використовуються системи на базі ПК документованої реєстрації переговорів співробітників, задіяних в процесі організації перевезень.

Також Укрзалізницею ведуться роботи, спрямовані на подальше впровадження мікропроцесорної диспетчерської централізованої системи “КАСКАД”, яка дозволяє представити інформацію про стан потягу у будь-якій проміжок часу, а також автоматично виконувати графіки прогнозованого і здійсненого руху, планувати роботи по окремих станціях тощо.

Залізничники упроваджують систему контролю несанкціонованого проникнення сторонніх осіб у вагони при їх відстої без локомотивної бригади. У разі проникнення в електропоїзд сторонньої особи, спрацьовує система радіосповіщення (інформація надходить до чергового по станції або депо). Крім того, в нових електропоїздах планується встановити систему відеоспостереження за станом салонів вагонів

Слід відзначити, що перехід на нові технології дозволяє не тільки підвищити безпеку залізничних перевезень, але і спростити процес спостереження за рухом вантажів. У такій процедурі зацікавлені і самі залізничники, і підприємці, які займаються перевезенням вантажів, адже завдяки новим технологіям отримати інформацію про стан перевезення вантажу можна у будь-який момент.

Значну роль у підвищенні безпеки руху потягів відіграє також забезпечення постійного медичного контролю за психофізіологічним станом машиніста під час його трудової діяльності.

Довідково: протягом останніх десяти років в Україні спостерігається стійка тенденція до зменшення кількості транспортних подій на залізниці. Так, впродовж 1995—2006 років кількість подій постійно знижується: з 5092 в 1995 році до 891 в 2006 році. Таким чином, кількість ДТП на залізниці за останнє десятиліття зменшилася майже в шість разів.

Крім того, значно скоротилося число важких транспортних подій. Якщо в 1995 році на залізницях України відбулося 7 катастроф і 23 аварії, то в 2006-му — аварій і катастроф на залізничному транспорті не було взагалі.

Кількість транспортних подій на залізницях в 2007 році зменшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року на 2,7%.


Прес-служба Мінтрансзв'язку
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 1
Додати коментар
bbr

OFFline

  • bbr (9)
  • Місцевий
  • 13 липня 2007 13:39
Може безпека і підвищується,але запізнення і стояння електричок десь між біличами й ірпенем вже так набридло

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.