» » » Громадська думка про роботу податківців

Громадська думка про роботу податківців

ДПІ в м.Ірпені щоквартально проводить анонімне анкетування платників податків з приводу удосконалення напрямів своєї роботи, ступеня довіри до неї платників та оцінки її в очах громадськості. Від того, як працюють податківці, як обслуговують платників, на чому зосереджують увагу та куди спрямовують пріоритети діяльності, залежить імідж податкової служби в цілому. З цією метою проводиться соціологічне опитування платників податків. Під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій, засідань “круглих столів” за участю підприємців, зустрічей з трудовими колективами підприємств (організацій, установ), слухачам пропонується відповісти на ряд запитань.

За 2006 рік в такому опитуванні взяли участь майже 327 респондентів різного віку: від 18 до 25 років – 25%; від 25 до 35 років – 27%; від 35 до 50 – 38%; від 50 до 60 років –10%. Серед опитаних переважали громадяни, які мають вищу освіту - 52 %; середню спеціальну - 48 %. Порівнюючи ставлення Ірпіньчан до представників органів ДПС з плином часу, слід зазначити: змінюються пріоритети в ідеології податкової служби, відповідно, змінюється і ставлення до цієї служби її клієнтів - платників податків.

Так, порівнюючи результати опитування громадян у 2005 р та 2006 р найбільші розбіжності можна виявити в оцінці громадянами Ірпеня діяльності податкових органів по налагодженню партнерських відносин з платниками податків. Приміром, якщо у 2005р цьому напрямку роботи давали позитивну оцінку трохи більше 50% опитаних, то на сьогоднішній день їх кількість зросла до 70%.

Щодо оцінки рівня послуг із роз’яснення податкового законодавства, то майже 75% громадян вважають , що такі послуги надаються завжди вчасно і на високому рівні. Професійний рівень роботи з роз’яснення податкового законодавства підтверджують такі показники: у 76% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення і подання податкової звітності тощо. На запитання “Чи доводилося Вам у податкових органах зіштовхувався з випадками неуважності та тяганини “ 90,% опитаних відповіли - “ніколи”.

Моніторинг суспільної думки підтвердив, що посилення роботи з формування позитивного іміджу податкової служби, подальше налагодження партнерських стосунків з платниками податків та поліпшення якості їх обслуговування всіма підрозділами – одне з першочергових завдань податківців м. Ірпеня.

Сектор масово-роз’яснювальної роботи
та звернень громадян
ДПІ в м.Ірпені


газета №4 "Бучанські новини" від 2 лютого 2007 року
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.