Буча новини міста, Буча сайт » Буча та регіон » Залізнична дискусія триває

Залізнична дискусія триває

У понеділок, 4 жовтня, відбулася робоча зустріч за участі Бучанського міського голови, представників влади, містобудування та залізничників.
Тема обговорення – реконструкція платформи, від якої більше зауважень, ніж реальної користі.

Сьогодні це питання стосується не тільки пасажирів, користувачів транспортної послуги, але й всіх жителів Бучі. Адже реконструкція унеможливила нормальний перехід до іншої частини населеного пункту. Багато зауважень і до якості нового-старого об’єкту.
А щоб краще розуміти всі аспекти проблеми, група офіційних осіб подивилися «результати» будівельних робіт безпосередньо на місці. Картина, як «маслом писана»: люди переходять залізницю, де їм заманеться, а обіцяний «висотний» перехід - пустує.
Просто жахлива ситуація з переїздом. Причому, причина постійних зупинок – курсування маневрових поїздів.
Головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень Микола Риженко зазначив, що на залізниці має бути безпечно. Але чи в такий спосіб?

20 серпня 2013 року на урядовому порталі вийшло повідомлення, що: «Укрзалізниця продовжує реалізовувати комплекс заходів з утримання пасажирських платформ на станціях та зупинних пунктах у належному стані.

У поточному році на залізницях України заплановано виконати ремонтні роботи для приведення платформ у відповідність до нормативних вимог на 26 станціях та 21 зупинному пункті.
Також великий обсяг робіт з реконструкції пасажирських платформ виконаний на Південно-Західній залізниці. Зокрема, на станціях: Бровари, Ніжин, Тетерів, Буча та зупинних пунктах: Рубежівський, Загальці, Малютянка, Корчі та Зеніт», - написали ЗМІ.

Але хоч залізниця і відзвітувала нам про ремонт об’єкту, проте реконструкція у Бучі триває вже півроку. І коли кінець – невідомо.
Під час зустрічі міський голова наполегливо рекомендував представнику Київської дирекції залізниці врахувати численні зауваження, а також усунути недоліки. Крім того, щоб краще орієнтуватися у задумах Укрзалізниці є потреба розглянути проектну документацію, яку ще ніхто в очі не бачив. Микола Риженко запевнив, що всі документи є і, якщо зроблять запит – вони їх покажуть міський раді. До речі, запит був, і не один. Ось тільки паперів як не було, так і досі не видно. Можливо, на запит «БН» дадуть більш конкретну відповідь. Хоча – навряд чи. Складається враження, що це якийсь засекречений документ – ледь не державна таємниця.

«Ми діємо у той спосіб, який від нас вимагає діюче законодавство, і чим швидше ви нам дасте на погодження містобудівну документацію, пов’язану з реконструкцією, тим доцільніше зможемо внести свої зауваження та пропозиції. Ті, які будуть конструктивні, виходячи з інтересів міста, пасажирів і не суперечитимуть вашим планам по організації руху – прохання врахувати.
Але на сьогодні те, що відбувається, - це неприпустимо
», - сказав мер міста Анатолій Федорук.

Крім того, міський голова висловив побажання звертати увагу на офіційні листи Бучанської ради і давати на них аргументовану відповідь, а також повідомляти про проведення нарад і робочих зустрічей, якщо вони стосуються залізничної станції «Буча».
Микола Риженко ствердно відповів, що так і буде.

У свою чергу журналісти також захотіли поставити посадовцю декілька запитань. Щоправда, розмови не вийшло.

Головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень Микола Риженко- Миколо Михайловичу, можете прокоментувати ситуацію?
- Ні, я не буду зараз нічого говорити.
- Чому?
- У мене немає повноважень коментувати. Є робоча зустріч, питання поки що не вирішено.
- На вашу думку, проблема з реконструкцією платформи справді є? Потрібно щось робити?
- Завжди є проблеми і завжди потрібно знаходити якийсь консенсус.

- Тобто, дана ситуація буде вирішена?
- Я поки що її не коментую, будемо розбиратися. Питання реконструкції – ще в процесі, вона не закінчена. Приймальна комісія не відбулася. Тобто, ті питання, які сьогодні були озвучені, вони підуть у роботу.

- А проект у вас є?
- Так, він у наявності. Можу надати на підставі письмового запиту.

Як показує журналістська практика, така відповідь надходить від посадових осіб тоді, коли їм немає що сказати, точніше – логічно пояснити ті чи інші вчинки.
Як вже зазначалося раніше, зі свого боку ми зробили письмовий запит і чекаємо на відповідь. Тож, надалі слідкуватимемо за розвитком подій.
Але таке враження, що до цього часу керівництво Південно-Західної залізниці (мова зараз не йде про головного інженера Київської дирекції) взагалі не цікавилося, що і як вони роблять на бучанській залізниці, зручно людям – чи ні. А коли почалися дорікання і реконструкція майже завершилася, починають роздумувати, що його робити.

Чи вдасться громаді бути почутою – покаже найближчий час. Але зараз робиться максимум зусиль, щоб щось змінити в цьому плані. Тому, бучанці, не стійте осторонь, а також беріть активну участь у відстоюванні спільних інтересів.

Коментар від начальника відділу архітектури та містобудування Бучанської міської ради Валентини Ткаченко:
«Для того, щоб здійснювати будь-яку реконструкцію чи будівництво, у суб’єкта містобудування повинна бути оформлена земельна ділянка. Тобто, після того, як розроблений проект землеустрою (свідоцтво на право власності або договір на оренду земельної ділянки) пройшов реєстрацію в держреєстрі, дана організація має право звернутися у міську раду, щоб отримати містобудівні умови з обмеженням на виконання реконструкції.

На думку виконавчого комітету Бучанської міської ради, в даному випадку - присутній факт порушення. Тому що, на сьогоднішній день немає документу, який підтверджує, що залізниця легітимно має право на користування цією земельною ділянкою. А в законодавстві чітко передбачено – якщо реконструкція виконується зі зміною параметрів, які присутні в даному будівництві – то обов’язково повинні бути надані містобудівні умови обмежень, які виділяє відділ архітектури і містобудування міської ради Бучі. Але ми ці містобудівні умови обмежень не надавали. Їм, елементарно, потрібно було нас попередити.
В законі написано – отримуючи декларацію, або дозвіл на будівництво, забудовник повинен у певний термін поставити міську раду до відома, про те, що розпочинаються будівельні роботи. Але «Укрзалізниця» цим законом знехтувала. В будь-якому разі громаду потрібно було поставити до відома.

Але, як-то кажуть, незнання закону не звільняє від обов’язків.
Мало того, коли вони почали реконструкцію – був порушений звичний хід пішохідної та транспортної схеми, який діяв до сьогоднішнього дня дуже багато років. Тим паче, міська рада Бучі за свої кошти зробила навколо залізниці під’їдні шляхи, побудували в необхідних місцях зупинки, пішохідні переходи. До того ж, на зустрічі із представниками залізниці Анатолій Федорук розповів про плани побудови безпечного підземного переходу.

На сьогоднішній день все зроблено навпаки - ми проекту ще не бачили, нам його не надають. Ті креслення, які нам показали робітники позначають, що Буча «перерізається» зарежимленням платформи навпіл. Бо з одного боку знаходиться центр міста – тут лікарні, ринки, магазини та інші заклади, а на другому – спальні квартали, де живуть дуже багато пенсіонерів та інвалідів. Ми звертались з листами до всіх наглядових органів - це інспекція будконтролю, прокуратура міста Ірпеня (туди ми написали в першу чергу), писали начальнику міністерства транспорту. Але наглядові ограни переклали на нас свої зобов’язання, тобто, щоб ми їм надавали інформацію щодо реконструкції платформи, що ми і робимо. Бо треба якимось чином вирішувати цю проблему
».

До речі, нещодавно закінчилася масштабна реконструкція станції Ніжин. Виконання запланованого особисто проінспектував начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Начальник столичної магістралі високо оцінив результати реконструкції та старанність працівників, тож кращі з кращих отримали нагороди.

Так, медаль Південно-Західної залізниці «Кращому працівнику» отримав і Микола Риженко – головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень.
Сподіваємося, що реконструкція бучанської станції буде такою ж вдалою і всі, зрештою, прийдуть до консенсусу.
Людмила ГЛАДСЬКА, Вікторія МАРТИНЮК 
газета: "Бучанські новини" №44 від 8 листопада 2013 року
 Інші новини по темі:
Залізничне життя Бучі

Залізничне життя Бучі

Бучанські новини
Провальна реконструкція: Чи вдасться відстояти інтереси людей?

Провальна реконструкція: Чи вдасться відстояти інтереси людей?

Бучанські новини
Залізнична станція «Буча» оновлюється

Залізнична станція «Буча» оновлюється

Ірпінський вісник
На нараді у комунальних служб

На нараді у комунальних служб

Бучанські новини
Через неуважність на залізничному транспорті безглуздо втрачається життя людей

Через неуважність на залізничному транспорті безглуздо втрачається життя людей

Буча та регіон
Інтервю з начальником залізничної станції Буча

Інтервю з начальником залізничної станції Буча

Бучанські новини
Про маршрути і нові маршрутки

Про маршрути і нові маршрутки

транспорт
Чи буде тепло в Бучі — залежить від Ірпеня..

Чи буде тепло в Бучі — залежить від Ірпеня..

ВИКОНКОМ
Залізнички просять купувати квитки - адже електропоїзди відремонтовані, але їх ламають

Залізнички просять купувати квитки - адже електропоїзди відремонтовані, але їх ламають

Бучанські новини
Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Буча та регіон
В Ірпені відкрили новий наземний перехід через залізничні колії

В Ірпені відкрили новий наземний перехід через залізничні колії

Буча та регіон
«Побороти» сніг...

«Побороти» сніг...

Бучанські новини
Про бучанські ринки

Про бучанські ринки

Бучанські новини
На залізничному вокзалі демонтують існуючий туалет і збудують новий

На залізничному вокзалі демонтують існуючий туалет і збудують новий

Буча та регіон
Над чим працюють комунальні служби?

Над чим працюють комунальні служби?

Бучанські новини
Коментарів: 2
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.
Перебес
Хоть и не люблю Бучу, но всей душой желаю ей и органу самоуправлению дрюкнуть УЗ по полной программе, такой сволочной корпорации еще поискать надо (не имею в виду обычных железнодорожников - они хорошие ребята).

0
opex
  • opex (0)
  • Гостi
  • 10 листопада 2013 08:18
В Нежине всех тоже на мост загнали, убрав переходы и нагородив заборов между путями. За что тут награды - непонятно.

0