На підприємстві зазначають, що реформування залізничної галузі виведе його на новий рівень розвитку та надання клієнтам послуг і сервісу європейської якості.
«З початком господарської діяльності ПАТ «Укрзалізниця» поступово відійде в минуле попередній інститут управління галуззю – Державна адміністрація залізничного транспорту. Передбачається, що у нову компанію будуть переведені співробітники структурних підрозділів і підприємств «Укрзалізниці», - зазначається у повідомленні.
Окрім того, реформування підприємства передбачає зміну статусу понад 40 підприємств, які раніше були окремими юридичними особами, тепер вони стануть філіями компанії і працюватимуть у структурі ПАТ «Укрзалізниця».
«Крім того, нова організаційно-правова форма господарювання дозволить перейти від територіального принципу формування залізничного бізнесу до національного. Зокрема, дозволить за функціональною ознакою створити кілька компаній, що спеціалізуються на певних видах перевезень, вантажних, пасажирських, а також компанію, що займається інфраструктурою», - зауважують в «Укрзалізниці».
Наголошується, що реформування галузі передбачається у два етапи: На першому етапі діятиме перехідна структура, побудована за функціональним принципом, - єдина акціонерна компанія з виокремленими за напрямками роботи департаментами.
В ході ж другого етапу проведення реформи, передбачається до 2017 року провести повноцінне виокремлення філій та залежних компаній за основними напрямками роботи. А формування кінцевої структури ПАТ «Укрзалізниця» має відбутися у 2020 році.
«Укрзалізниця» вирішила не підвищувати вартість проїзду в поїздах внутрішнього сполучення. Натомість, на підприємстві скаржаться на низький рівень відшкодувань за перевезення пільговиків та пропонують врегулювати це питання.