Буча новини міста, Буча сайт » ЗМІ Ірпінського регіону » Бучанські новини » Фініш першого етапу Електромарафону Київ – Монте-Карло

Фініш першого етапу Електромарафону Київ – Монте-Карло

Фініш першого етапу Електромарафону  Київ – Монте-Карло


3 червня Буча прийняла перший проміжний фініш ралі на електромобілях Київ – Монте-Карло. Загальна протяжність марафону, яку подолають 30 електромобілів різних конструкцій, а також електровелосипеди, – 2800 кілометрів. Уперше стартуючи в Україні (Київ-Буча-Рівне-Львів), маршрут електромобільного марафону проляже через 17 населених пунктів і 10 держав за підтримки мерів приймаючих міст.

Автомобілі з електроприводом, стартувавши з Михайлівської площі у Києві слідом за електромобілем за № 0 (який приїхав першим і встановив еталонний час), їхали до Бучі разом з усіма учасниками дорожнього руху.
В європейському марафоні бере участь, зокрема, й українська команда ElectroCars, яка вестиме онлайн-щоденник, розповідаючи про електромобільний рух та інфраструктуру країн, через які проходить маршрут електроралі.


«Передаю усім вам вітання від принца Монако Альберта ІІ, який є куратором цього марафону, – наголосив під час вітального слова почесний консул Монако в Естонії, директор «Електромобільного перегону» Юрій Тамм. – Ми хочемо, щоб завдяки цій гонці з›явилася ще більш тісний зв›язок між країнами, регіонами і містами… Роль цієї гонки – внести позитивні емоції, нові знання, допомогти інтегрувати Україну в Європу

На Київській площі присутні, радо вітаючи кожного учасника, із зацікавленням роздивлялися «електроагрегати» поближче. Справжній ажіотаж викликав «Запорожець» з електроприводом. Хоча електромобілі були на будь-який смак – сучасні, серійні, саморобні, обклеєні сонячними батареями та перероблені машини з двигуна внутрішнього згоряння на електротягу.

Серед учасників ралі – «Nissan Leaf» (Київ), «Tesla S» (Естонія), «Tesla S» (Іспанія), «Tesla Roadster» (Чехія), «Opel Ampera» (Київ), «Porsche» (Київ), «Запорожець» (Одеса), «Peugеot» (Ковель), ГАЗ М-20 «Победа» 1958 р.в. (Естонія).

«Електричні машини не забруднюють навколишнє середовище й зменшують залежність країни від імпорту нафтопродуктів. І сподіваюсь, що незабаром електромобілі стануть набагато дешевшими, адже попит на них зростає . Тому я з радістю підтримав процес просування ідей щодо популяризації електромобілів в Україні. Адже прагну, щоб усі ми жили у чистому й щасливому місті», – сказав у своєму виступі Бучанський міський голова Анатолію Федорук.

Організатор електроралі Юрій Тамм, ректор Національного університету фізичного виховання і спорту України Євген Імас та Анатолій Федорук нагородили переможців.
Та щоб перемогти не потрібно було бути найшвидшим – необхідно було приїхати з найбільш близьким показником до еталонного часу. Серед електроавтомобілів ним виявився екіпаж Citroën Saxo з показником 37 хв. 40 сек. А найкращим серед електровелосипедистів став Данило Тонкопий, Delfast.

Порадували цього дня присутніх електромузика від барабанщиків і дискотека – «Еlectroparty».
А вже наступного дня, 4 червня, марафон електромобільний марафон стартував у Бучанському міському парку та прослідував далі по маршруту, розпочавши ІІ етап електроралі.


Ксенія ПАЛІЄВА
_________________________________________________


ГОЛОВНЕ НЕ ПЕРЕМОГА, А УЧАСТЬ
Після фінішу гонки, під бурхливі оплески бучанців, відбулася церемонія вручення нагород за перший етап «Київ-Буча». На початку був продемонстрований головний приз «Машина з крилами», який виготовлено в Україні. Кубок презентував глядачам мер Бучі Анатолій ФЕДОРУК. Головний приз у Монте-Карло вручатиме переможцю принц Монако Альберт ІІ. Переможців першого етапу поздоровили Анатолій ФЕДОРУК та Юрій ТАММ. Нагороди вручав Євген ІМАС, ректор Національного університету фізичного виховання і спорту України.

У подарунок Бучі передано книгу-біографію знаменитого інвестора Ілона Маска, генерального директора компанії «Тесла Моторс».



Анатолій Федорук, мер Бучі:
– Нам радісно приймати в Бучі перший етап великого європейського електромарафону «Київ – Монте-Карло». Вітаємо всіх учасників на центральній площі міста. Хочу висловити щиру вдячність організаторам, особисто пану Юрію Тамму, за можливість приймати у себе перший етап ралі. Це символічно – приймати екологічний транспорт у зеленій зоні недалеко від великого міста. Додає символізму ще й той факт, що другий етап ралі – на місто Рівне – стартує від Бучанського міського парку.

Юрій Тамм, директор «Електромобільного марафону»:
– Дуже радісно бачити тут дітей, тому що вони наше майбутнє. Дякую батькам, дідусям і бабусям, які привели своїх дітей сюди, щоб вони побачили здійснення того, про що ви могли тільки мріяти у свої юні роки. Як і того, що в Бучі проходитиме європейське авторалі. Хочу передати вам найкращі побажання від патрона гонки – Його Високості Принца Альберта II Монако. Його послання всім вам дуже просте: «Жити в чистому просторі, любити свою країну, спілкуватися з сусідами і щоб між державами не було кордонів». Учасники ралі особливо вдячні місту Буча за такий прекрасний прийом, за величезну кількість електрики у повітрі. Слава Україні!







МИ – ЗА «ЗЕЛЕНУ» ЕНЕРГІЮ

Екіпаж «Ніссану» з Києва: водій Катерина Борисова і штурман Роман Кулаков:
– Наше завдання – подолати весь шлях до Монте-Карло. Вдень – ралі, а вночі – відпочинок. Тобто, нічних поїздок не передбачено. Вночі заряджаємося від зарядного автомобіля, який принц Монако видав спеціально для цього марафону. На жаль, наша модель може пройти лише 200 кілометрів у день. У той час, як останні моделі «Тесли» мають запас ходу 580 км, бо обладнані батареєю більшої ємності. Самі розумієте, нам важко змагатися з подібними машинами.
– Електромобіль для вас захоплення?
– Ні, це – засіб пересування. Мені це коштує близько 8 гривень на сто кілометрів. Раніше мала бензиновий автомобіль «Паджеро Вагон Мітцубіші», який споживав близько 20-22 літрів бензину на 100 кілометрів. Тому можу порівнювати вартість. Зараз економія становить майже 6 тисяч доларів на рік, що включає все обслуговування. Електромобіль не має повітряного та масляного фільтрів, рідин і масел звичайного авто з двигуном внутрішнього згоряння. Єдина рідина – для омивання вікон, а також для охолодження самого агрегату. Зовсім мало.
– Вам подобається прийом у Бучі?
– Нам дуже подобається! До того ж на старті ми виграли приз від компанії «Нокія» – чотири колеса, комплект шин для автомобіля. Це була лотерея.
– Може так статися, що виграш у Монте-Карло – це теж лотерея?
– Думаємо, що ні. Впевнені в цьому. Для перемоги важливо вміння водія, знання маршруту і технічних стан машини.
– Чи залежить це від класності автомобіля?
– Тільки на першому етапі, який закінчується в Бучі. А далі поїде десять машин. У Рівному та Львові приєднуються нові учасники. Далі по маршруту в містах Європи також приєднуються місцеві електромобільні клуби.
– Ви самі належите до київського клубу?
– Ні. Це наше хобі. Серед учасників є багато автолюбителів, яке не належать до клубів. Ці індивідуали уболівають за «електро» справу і самотужки переобладнують старі машини. По суті, більшість власників електромобілів в Україні не об’єднана в клуб. Правда, є «Клуб Тесла», який об’єднує до десяти членів. Цей рух в Україні новаторський, і ми в ньому революціонери.
– Ваш прогноз на майбутнє?
– В найближчі 5-8 років від велосипеда до вантажівок – всі будуть електричними. Це дуже близьке майбутнє, насправді.
– А, як не стане електрики, не дай Боже, – зупиняться атомні електростанції?
– Тоді перейдемо на сонячну енергію. Наш «Ніссан» вже сьогодні обладнаний сонячними батареями. Альтернативна енергія – це круто. За всяких обставин люди завжди будуть пересуватися. Якщо треба буде, перейдемо на велогенератор.
– Як змінилося ваше життя з переходом на користування електромобілем?
– Це наче дитина. Поки не маєш дітей, твоє життя зовсім інакше. А потім з’являється ось така машина на електротязі, і треба відповідно планувати свій день. З’являється усвідомлення, що ти не псуєш довкілля, але робиш щось добре.
– Пані Катерино, ви прибічниця руху «зелених»?
– Ні, я не належу до «зелених», просто маю маленьку донечку і хочу, щоб дихала трохи чистішим повітрям. Я за економію. Я за економію сімейного бюджету. Я за те, щоб розвивалось виробництво екологічних автомобілів. Я хочу, щоб наша країна і наш світ не захлиналися у бруді, вихлопних газах, відходах.


ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ НА СЛУЖБІ ГРОМАДИ

Брати Валерій і Віталій Животовські – обидва інженери, які працюють в комунальній сфері:
– Вважаємо, що використання електротранспорту комунальними службами дало б прекрасний ефект. Зменшилася б загазованість міста, кращим стало б наше довкілля.
– Що вам дала сьогоднішня подія в Бучі?
– Ми давно цікавимося новими технологіями, особливо безпаливними. Зараз є багато цікавих ідей і розробок у цій царині. Ще й раніше ми відвідували сайти і знайомилися з характеристиками електромобілів. Але після сьогоднішнього дійства думки запрацювали з прискоренням. Висновок один – електромобілі мають очевидні переваги як для роботи, так і для власних потреб.


– Коли це стане можливим?

– Подивіться навколо, адже мобілки є сьогодні майже в кожного, навіть у людей похилого віку. Зовсім не так, як ще п’ять років тому. Ми не уявляємо собі життя без них. Так буде і з електромобілями. А також з безпаливними двигунами, які приводяться в рух магнітами. Застосування властивостей магнітів до засобів пересування розробив і запатентував наш український вчений з Маріуполя. Японські підприємці використали його для виготовлення пробної партії безпаливних мотоциклів, які розганяються до 150 км/год. Наш прогноз – десять років на втілення в життя новітніх технологій. Якби не ті, хто тримає руку на пульсі нафти, то процес пішов би ще скоріше.
– А чи готові ви почати хоча б з одного електромобіля в комунальній сфері?
– Звичайно. Дай Боже, щоб цей процес почався, адже великі справи починаються з ініціативи.

Микола Дем`янов
______________________________________________











СТАРТ 4.06.2015











Фото: Сергій Куліда, Андрій Беляков, Ольга Лазоренко
2 0

газета: "Бучанські новини" №22 від 5 червня 2015 року
авторалли в Буче, автопробег, электромобили, фестиваль, міські новації
 Інші новини по темі:
Електромобіль – це стиль життя

Електромобіль – це стиль життя

Бучанські новини
ЗУСТРІЧАЙМО ЕЛЕКТРОАВТОМОБІЛІ!

ЗУСТРІЧАЙМО ЕЛЕКТРОАВТОМОБІЛІ!

Бучанські новини
Київ-Буча, 14 квітня байкери проїдуть "Дорогою Добра"

Київ-Буча, 14 квітня байкери проїдуть "Дорогою Добра"

Буча та регіон
3 вересня:Міжнародний веломарофон "Київська сотка" пройде через Ірпінь, Бучу, Ворзель

3 вересня:Міжнародний веломарофон "Київська сотка" пройде через Ірпінь, Бучу, Ворзель

Буча та регіон
Від 25 квітня в Ірпені та в Бучі відновиться рух приміських маршруток

Від 25 квітня в Ірпені та в Бучі відновиться рух приміських маршруток

Буча та регіон
Розклад руху маршрутного таксі № 422 Лісова Буча - метро Академмістечко

Розклад руху маршрутного таксі № 422 Лісова Буча - метро Академмістечко

транспорт
Оновлено маршрут автобуса №400 (через Стоянку)

Оновлено маршрут автобуса №400 (через Стоянку)

транспорт
"Ренесанс" на фестивалі "Славянский Рок"

"Ренесанс" на фестивалі "Славянский Рок"

головна
26 червня через Бучу та Ірпінь пройде маршрут велогонки "TransUkraine – bikepacking race 2021"

26 червня через Бучу та Ірпінь пройде маршрут велогонки "TransUkraine – bikepacking race 2021"

Буча та регіон
«Децентралізаційний марафон»: 1000 громад на старт!

«Децентралізаційний марафон»: 1000 громад на старт!

Суспільство
Перелік цін на проїзд маршрутними автобусами (Бородянка - Буча - Ірпінь - Гостомель - Київ)

Перелік цін на проїзд маршрутними автобусами (Бородянка - Буча - Ірпінь - Гостомель - Київ)

Буча та регіон
Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Буча та регіон
Підтримай українську збірну на Евро 2012!

Підтримай українську збірну на Евро 2012!

спортивні новини
Приірпінські маршрути змінюють свою нумерацію

Приірпінські маршрути змінюють свою нумерацію

транспорт
Київ: До уваги водіїв! Біля кладовищ діятимуть обмеження в русі

Київ: До уваги водіїв! Біля кладовищ діятимуть обмеження в русі

Суспільство
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.